woensdag 8 januari 2014

Snailmail TJP aangekomen en drie postcrossingskaartjes ontvangen

Joepie de snailmail heeft nu wel de brievenbus bereikt van Helmy.
Ik had net een berichtje in mijn mailbox dat hij ontvangen was en ze is er blij mee.(foto zie vorig blogje...)

Gisteren ontving ik drie kaartjes via postcrossing.
Eén uit Tjechië,één uit China en eentje uit de USA.
Het kaartje wat ik kreeg uit de USA zet ik hier in de schijnwerpers.





Het is een kaartje van een tentoonstelling in een museum.Op de foto is het wat onduidelijk denk ik maar het stelt een koraalrif voor maar dan helemaal gehaakt echt waanzinnig!!!





Even een detailfoto en dan is het beter te zien......Ik vind het een geweldig kaartje en ben er erg blij mee.
Ook even een foto van alledrie de kaartjes de kaart met het stadion komt uit Tjechië en is Stadion Eden in Praag.Het kaartje uit China is ook prachtig die statige mensen met traditionele kleding waar ook veel borduursels opzitten ik denk allemaal handwerk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten