woensdag 21 mei 2014

Vogelkaartje


Deze maand is er een challenge op Ons Borduurkaartenblog met het thema vogels.
Een geweldig thema waar ik lekker veel mee kan.Wil je meedoen kijk dan hier dan vind je de informatie die je nodig hebt.

Hoe heb ik deze kaart gemaakt???
Ik ben begonnen met snuffelen tussen mijn servetten en er eentje gevonden met een vogel erop.Deze heb ik verwerkt op papier zodat ik er prachtig achtergrondpapier ontstond.

Het borduurpatroon is zelfgemaakt mbv. een kleurboek.Heerlijk aan de borduur geweest en daarna ingekleurd met potloden.
De kaart verwerkt als easelkaart en lekker versierd met  oprolroosjes,vlinderstans en vogelkooi.



 Even een detailfoto van de geborduurde vogel.








Het servet......



Nog een foto van bovenaf genomen.
Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden en hoop dat jullie een berichtje achterlaten.



3 opmerkingen:

  1. Hallo Marina
    Wat mooi gemaakt, wat goed van je dat je het patroon zelf hebt ontworpen, echt prachtig gemaakt en geborduurd.
    Dank je wel voor het meedoen aan de cahllenge van Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marina. Wat een creativiteit! Heel mooi gemaakt. En een leuk effect. Bedankt voor het meedoen met de uitdaging bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vogelkaart Marina, geweldig! Dankjewel voor het meedoen bij Ons Borduurkaartenblog.

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen