vrijdag 18 oktober 2013

Twee Snailmail pakketjes TJP gepost

Het was lang mistig hier vandaag dus echt knutselweer.De laatste hand gelegd aan twee snailmail pakketjes afgemaakt en gepost. Het eerste pakketje heeft als thema thee/roze en is onderweg naar Yvonne.Yvonne had aangegeven dat ze van zelfgemaakte kaartjes houdt dus hup aan het borduren geslagen en zelfs een patroontje(het theekopje...) ontworpen.Ik vind het een leuk pakketje geworden hopelijk is ze er blij mee.





Het tweede pakketje is voor meneer de Jong.Ik wist niet waar ik hem een plezier mee kon doen dus heb ik het thema Maritiem uitgekozen.Ik heb een postzegelmapje gemaakt en er wat zegels bijgevoegd,guldenpostzegels die nog tot 1 november gebruikt kunnen worden.Verder een kaartje gemaakt en een botenbrief.Zelf vond ik koffie wel geschikt voor een heer dus twee zakjes erbij gedaan.

Ook de envelop zelfgemaakt......




Ik ben benieuwd naar de reacties van de ontvangers.

3 opmerkingen:

  1. Daar zullen de ontvangers blij mee zijn, want je hebt leuke pakketjes samengesteld. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola, que tal? Me encanta tu blog, tienes unas cosas muy bonitas. Me quedo por aquí y me hago seguidora. Te invito a que visites el mío http://awesomeneedles.blogspot.com.es/ espero que te guste. Un saludo

    BeantwoordenVerwijderen