vrijdag 8 november 2013

Snailmail TJP gepost




Hè,hè eindelijk heb ik alles klaar voor het pakketje dat voor Moniek uit Feanwalden bestemd is.
Gekozen voor het thema Paddestoelen.
Alles zelfgemaakt en zelfs op paddestoelen speurtocht gegaan om foto's te maken.Er eentje laten afdrukken en bijgevoegd.
Er zitten heel wat uurtjes creatieve arbeid in maar ik vond het erg leuk om te doen.
Hopelijk is ze er blij mee.
Hier wat foto's van het pakketje.










Een detail foto van het lantaarntje waar je een waxinelichtje op batterijen kunt inzetten voor extra sfeer.
Ik kwam ook een paddestoelen postzegel uit Belarus tegen waar ik een magneetje van heb gemaakt mbv.magneettape van de HEMA.

De brief is in boekvorm met erop een ornare patroontje wat ik bij opruimen tegenkwam en uitermate geschikt was om hierbij te gebruiken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten