donderdag 31 oktober 2013

3 kaarten ontvangen via Postcrossing

Dinsdag 29 oktober vielen er drie kaartjes in mijn brievenbus.En nog wel drie kaartjes met mijn favouriete thema's koeien,koffie/thee. De eerste kwam uit de USA een kaart met een steenbok erop en een theezakje(mijn eerste uit de USA)


Zie je die vuurtoren postzegel?????? Die krijgt een andere bestemming voor een snailmail pakketje voor een snailmailer van TJP.Alle postzegels waren ongestempeld wie kan de andere gebruiken???? Ik hoor het graag.


De volgende kaart kwam uit Indonesië een geweldige koeien-kaart.
Bewonder hem zelf maar.






De afzender schreef me"This seemed like a good card for someone who likes cows." Klopt als een bus!

De derde kaart komt uit ons buurland Duitsland een koffie-kaart.Jammer dat je de kaart niet kunt ruiken want bij het zien van dit kopje koffie krijg je spontaan trek in een bakkie.




Momenteel ben ik druk met het afronden van drie snailpakketjes voor dames die ook snailmailen via TJP.Hopelijk kunnen ze vandaag nog op de bus......Ik zal alles op de foto zetten en dan plaats ik het morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten