dinsdag 1 oktober 2013

Koeienpost ontvangen via TJP

Wat een ongelooflijke plof moet het zijn geweest in mijn brievenbus ik heb het helaas niet gehoord want ik was niet thuis......maar kijk eens wat ik uit mijn brievenbus haalde:
Een geweldige koeien envelop.




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Ik ga de enevelop gauw openmaken.





En dit zat er allemaal in.Daar word je stil van toch????

Wenda heeft mij ongelooflijk verwend ik zal wat foto's plaatsen van de kadootjes die ik allemaal heb gekregen.Maar ik kan niet van alles een foto plaatsen ik beperk me tot de ingepakte kado's en de andere spulletjes zal ik zo benoemen.




Mijn naam in vilt.






Heerlijke geurige thee.


Uit het inpakpapier kwam dit boekje tevoorschijn.




Wat een toepasselijk kado.
Een prachtig boek met voorbeelden om 3d kaarten te maken.In het boekje heeft Wenda een berichtje achtergelaten.






O wat zalig nog meer thee.







Wat zal hier nu inzitten????







Een koeien onderzetter daar kan ik mooi al mijn kopjes thee opzetten.

Op de foto kun je zien wat ik nog meer heb gekregen een koeienkaart,een borduurpatroon van mijn sterrenbeeld Vissen,een gehaakte koe met bloemetje en de uitleg hoe je een koe kunt haken die ga ik zeker uitproberen.


Wenda,ik ben zeer verrast door je snailmail en het voelt of ik jarig ben maar ja dat duurt nog even.
Heel erg BEDANKT voor deze snailmail.

                                                      



Geen opmerkingen:

Een reactie posten