donderdag 19 september 2013

Snailmail gepost



Dit pakketje is onderweg naar.......Brenda.
Brenda vind uilen helemaal te gek en ook retro spulletjes zijn welkom.Ik ben aan de slag gegaan om een kaartje te borduren en een uilensleutelhanger te maken.Ik hoop dat je het leuk vindt en aan de slag gaat om zelf een kaartje te knutselen met de spulletjes die ik toegevoegd heb en zo iemand anders weer blij maakt met een kaartje.Veel plezier met het pakket.

Pakketje is vandaag dinsdag 24 september aangekomen en Brenda was er blij mee. Nieuw adres opgevraagd en deze TJP-er houdt van zelfgemaakte kaartjes dus dat komt wel goed. Verder ben ik bezig voor een andere TJP-er dat pakket is bijna klaar en zal ik dan hier tonen.

5 opmerkingen:

  1. jaaa brenda is er heel blij mee!! ik vind ook vooral je eigengemaakte kaart zoooooo mooi!!

    je hebt me flink inspiratie gestuurd hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor......
    Wat is jouw sterrenbeeld? hihihihi ik mag jou een snailmail sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wenda,

    wat leuk dat je mij een snailmail mag sturen ik ben benieuwd wat het gaat worden.....Ik ben geboren onder het sterrenbeeld vissen en tja mijn naam betekent vrouw van de zee........haha maar buiten wat kibbeling en een gestoomd stukje zalm ben ik niet zo'n visliefhebster....Heb jij ook een blog????


    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://krukken.blogspot.nl/ ik ben nog niet lang actief op dit blog. Moet het nog een beetje eigen maken......;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wenda,

    Wil je mij een uitnodiging sturen om je blog te bekijken??? De toegang is namelijk zo geweigerd.....

    Marina

    BeantwoordenVerwijderen